DAGENS LÅT!

 
Nu blir det lite många videos men det går nog bra ändå. Jag har inte lagt upp dagens låt på
länge så tänkte göra det nu. Jag hade hört den hära låten förut och glömt bort den. Sen
hittade jag den på youtube och den är AS BRA! MIN NYA FAVO LÅT! SÅ NI MÅSTE LYSSNA!

Jag tycker också att musik videon är riktigt cool. Den är så rolig att kolla på fast det inte händer så 
mycket. Men jag älskar den! :D <3
2
Anonym

BRA LÅT

Svar: Ja visst är den! :)
Klara :D

Jag är inte dum i huvudet! jag har aspergers syndrom!

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl dej:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/08/veckans-blogg_25.html
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra dag:) kram

Svar: Kul att du ville vara med i veckans blogg en vinnare är nu lottad så gå in och se om de blev du eller passa på att anmäla dig till den nya tävlingen :)http://www.domkallarmighannes.com/2013/08/veckans-blogg_25.html

kram