MY DAY

HELLU! Idag har det varit en bra dag men jag har haft det jobbit med ögat. Men det är bara att bita ihop :) Vi hade dans på idrotten idag och det jag super KUL! Vi skulle göra en egen åtta i olika grupper. Man kan säga att dom som fick vara med mig blev super glada. Det är bara för jag går på dans och då tror alla att man är jätteduktig. Jag tycker att nästan alla andra också var duktiga på att dansa, men det trodde dom inte själva.
 
Jag har nyss gjort tråkiga läxor. Jag har typ läst 10 sidor ur en NO bok som handlade om magnetism. Sen har jag gjort lite på ett religions papper som jag ska redovisa för klassen. Så nu är jag så trött att mina ögon bara vill slockna. Jag var tvungen att la lite bilder på en jättefin solnedgång. Jag har typ aldrig sett så röd orange solnedgång förut :D
 
 
 
Varför kan inte snönnnn komma nu!? Jag längtar juuu ♥
5
Anonym

fina bilder

Svar: Tackar :D
Klara Bloggar

Fatma

Fina bilder!


Jag vet inte om du brukar vara med i tävlingar? 1 December börjar en julkalender på min blogg där man varje dag vinner priser. Bland annat smink, kläder och prylar! :)

Svar: TACK! Gud vad roligt men julkalenders tävling :)
Klara Bloggar

linah

så fint:D!

Svar: Hehe! Tack :D
Klara Bloggar

Michis

Härliga bilder! :)

Svar: Tack vad roligt att du tycker det :)
Klara Bloggar

Felicia

Ååh jättefina bilder! :D

Svar: Tackar :D
Klara Bloggar