LITE OM MIN GÅRDAG :)

YOOOBROOO! HAHA! Nu tänkte jag skriva lite om gårdagen.
 
Min ena farbror kom hit med hans tjej igår kväll och vi åt jätte god tacos, och jag hade gjort en super smasckig kladdkladkaka. Igentligen skulle jag och mamma ha mys dag, vi skulle ut och gå en lång promenad och baka tillsammans och göra lite annat. Men sen blev der regn och våra planer blev ändrade. Men det funkade lika bra.
Tillbaka till min aldeles egna goda kladdkaka. Min kladdkaka blev aldeles perfect. Låter som jag skryter men den blev faktiskt väldigt god! Den blev kladdig i mitten och bara super bra. Sen mer på kvällen så tog jag oboy med grädde på. DET VAR SÅ HIMLA GOTT! JAG DOG NÄSTAN :O Nej men det var så länge sen jag drukit det :)
 
 
 
3
Ellian ~Veckans blogg

gott :)

Svar: Hehe :) <3 ;D
Klara :D

Julia ;DD

Fina bilder!! <3

Svar: Tack!!!!! :D
Klara :D

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Gud vad gott!

Svar: Vad roligt att du tycker det ❤ PS det var jätte gott :)
Klara :D