SUNDAY

Hej på er! Idag när jag vaknade så kände jag verkligen den där söndagsångestern. Men nu bestämde jag mig för att det ska bli en bra dag ändå! Dock har jag ingen aning om vad jag ska göra idag men det blir säkert lite små saker att göra här och där :D 
 
Igår så var jag också på cirkus lite senare mot kvällen. Jag och mamma åkte in till Sicka och träffade min moster och morfar mm. Så vi satte oss och åt på taco bar och jag tog en feting burrito, som för övrigt var riktigt god :D Sen var cirkusen i ungefär en timme. Men jag skulle nog inte kalla det riktigt för cirkus, lite mer kanske föreställning. Det var supercoolt och dom snurrade i hjul och gick på lina och massa annat! Det var en riktigt bra show och jag tänkte bara "någon gång ska jag också kunna göra så" :) Hehe sen efter det så åkte vi hem till min lilla moster och hängde där ett tag innan vi åkte hem igen :D En riktigt bra kväll var det igår ♥