THE FIRST DAYS IN SCHOOL

 
Hej fina människor! Åh vad jag är seg i huvudet och trött just nu. Är van att komma hem pigg och kvart över tre typ på en skoldag. Men idag var jag helt slut och blöt och kom hem kvart över fyra, och den tiden kommer jag komma hem typ varje skoldag nu för tiden. Idag så gick dagen så segt och det känndes som vi blev typ tio år äldre på bara än dag. Okej så segt gick inte dagen men :D Vi gjorde inte så mycket idag men ändå är mitt huvud sprängt och det är även min hals. Har verkligen typ ingen röst kvar nu. Det ända som kommer ut är typ små ljud och pip. Hoppas det är bättre imorrn annars kommer ingen höra vad jag säger. Idag fick vi även träffa våran klass och ja den verkar bra men vissa är så skrikiga och barnsliga och vill ha så mycket uppmärksamhet. Det gillar inte riktigt jag. Sen är lektionerna väldigt annorlunda till vad jag är van vid vilket är ganska kul men man är verkligen inte van vid det. På en hel dag har man kanske två änmen och ibland har man ett ämne hela dagen. Det är jag så ovan vid men kommer säkert in i den snart :) Annars så trivs jag riktigt bra än så länge!
1
Venice

Låter som en klassisk skolstart.

Svar: Hehe ja man kanske är lite förvirrad i början :D
Klara Bloggar