Say something

 
Jag har fastnat så himla mycket för låten "Say something". Min brorsa visade mig den och jag började genast sjunga den överallt. Men det är roligt för min brorsa håller på att lära sig den på gittar. Så då sitter vi och sjunger tillsammans och han spelar även gittar. När jag går ut och går och har hörlurar på mig så brukar jag ha den här låten på och så går jag runt och sjunger och typ dansar. Undra vad folk tänker då när dom ser mig :D HAHA!
 
6
Eriica

Fin blogg :)

Svar: Tack så mycket!
Klara Bloggar

G I N A ~

så söt blogg ^^ älskar kommentera inlägget-bilden<3

Svar: Tack så himla mycket! Vad roligt att du gillar bilden :D
Klara Bloggar

mot plus

nice låt!

Svar: Tackar!
Klara Bloggar

mot plus

nice låt!

Julia ;DD

Bra låt ju♥

Svar: Visst är den! Tack :D
Klara Bloggar

Nilla

Så himla bra låt!

Svar: Tackis!!!!!!!!!!!!!
Klara Bloggar