Talang 2014

 
Alltså den här killen är så himla duktig. Man blir så berörd av honom och han har verkligen en stark känsla. Jag tycker att han är lite gullig faktiskt. Han är odopterad från Colombia och det är min mamma också!
 
 
Dom här två tjejerna är så himla duktiga! Verkligen äkta talanger. Jag går på dans och är lika gammal som dom och jag blir verkligen imponerad :D
 

 
Ni har säkert hört talas om Rackartygarna. Dom tycker jag är skit coola och verkligen duktiga. Kolla, så tror jag att ni kommer hålla med mig. :D
3
Patricia Karlsson

Killen i den första videon var sjukt duktig!! :D
Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna en valfri bikini från TO DIE FOR!
Var gärna med och tävla om du vill!! :D

HJJONSSON

Första videon, talade han samiska eller? :D

Svar: Ja, jag tror att han gjorde det :D
Klara Bloggar

ADARAS

Grymma talanger ju :D Den första var ju dessutom sjukt berörande!

Svar: Ja verkligen! Jag börjar alltid gråta på den första :)
Klara Bloggar