Smoothie!

HEEJ! Idag testade jag att göra en liten smoodie, det blev så gott! Jag hade i banan, persika, färska jordgubbar från min gård, smultron från min gård, blåbär, hallon, mjölk och lite fil. Sen miksade jag allt och WOHALA! Det är färdigt! Det var typ min första smoodie jag har gjort, för vi brukar inte ha så mycket frukt och sådant att ha i hemma. Sen har vi ingen mikser. Men det kommer bli mer smoodie för mig nu :D Det är så gott och man blir faktiskt väldigt mätt och det är roligt att göra. Perfect ♥ Brukar ni äta smoothie?
 
 
2
Jonna

Åh vad gott!:D vilket program redigerar du dina bilder och headers i?:)

Svar: TACK! Jag redigerar alla mina bilder och design i picmonkey! Men jag ska snart skaffa photoshop :D
Klara Bloggar

vVirvre

Hej! Var gärna med i min tävling om att bli veckans blogg på min blogg! :)

Svar: Okej jag ska kika in det!
Klara Bloggar