HEMMUPPGIFTER

 
Hello! Idag slutade jag halv tolv och har gjort det hela den här veckan! SÅ SKÖNT DET VARIT :D Men vi gjorde det för alla på skolan ska ha IUP samtal och då får vi sluta tidigare. Men vi får hem många uppgifter som ska bli färga under veckan. Så jag har fått typ fyra superjobbiga hemuppgifter i SO, matte och idrott. Blir helt galen typ, för vi har fått samma uppgifter som en nia hade fått. Inte så konstigt att det var svårt :)
 
Men när jag kommit hem efter varje dag nu den här veckan är kl typ kvart över ett och då sitter jag i upp mot två timmar med läxor. Så det blir ändå typ som en heldag i skolan fast hemma. Men det bästa är att jag bara har en sak kvar och det är lite i SO, så det kommer jag göra under helgen för nu hinner jag inte med det. Min buss går om 20 minuter och jag ska till dansen sen vid åtta är jag hemma och ska fira brorsan :) Så mer uppdatering för idag tror jag inte att det blir! Ha en fortsatt bra fredag ♥