LÖRDAGENS OUTFIT

 
Jacka ♥ H&M   Linne ♥ London   Skjorta ♥ Bubbleroom   Shorts ♥ H&M   Tights ♥ eBay   Skor ♥ Stadium
 
Hejsan! Det var länge sen, men vi struntar i det för jag har så mycket att berätta. Men allt får inte plats i det här inlägget :D Först så kommer dom här bilderna från i lördags och jag älskar den här outfiten för den är så cool och väldigt bekväm. Både jeansjackan och skorna är nya! Jag och mamma var på stan och då fick jag äntligen mina efterlängtade converse och sen behövde jag också en vår/sommar jacka. Ville egentligen inte ha svarta converse men det fanns typ inga andra färger. I lördags var jag mamma och min brorsa på middag hos några vi känner så då klädde jag upp mig lite. Eller inte så mycket jag gillar bara att se cool ut :) Haha
 
1
Tova

Såå snyggg!!😍😍😍😘😘

Svar: Hehe tack!!!! ❤️❤️😂😂
Klara Bloggar