RING EFTER BÅTEN

 
Vi har precis kommit hem från en dag med båten. Vi har varit ute med båten nästan hela dagen, det var strolade sol halva dagen och sen blev det moln och nästan lite kallt. Jag tror att jag har badad tre gånger idag. En gång när jag åkte bad ring bakom båten. En gång mitt på dagen och sedan ett sent kvällsdopp :D Men det är så skönt och vattnet är ganska varmt ändå. På termometern stod det att det var 25 grader i vattnet när vi tog ett kvällsdopp i havet. Det var första gången jag åkte ring bakom båten också och det var sjukt kul. Men jag var så lätt att jag hoppade hela tiden på vågorna och flög :) Sen hade jag bara baddräckt på mig så mina ben skar mot ringen så att jag började blöda på benen. Men det var värt det och jag ska lätt åka imorgon igen. Nu är mitt hår helt tovit av allt bad och båt.