NEW IN FROM RUSTA

 
Hello! ÄNTLIGEN FREDAG OCH HELG :D Jag har längtat efter att få vara hemma och göra roliga saker. Den här helgen kommer bli perfekt. Men efter mamma hade slutat jobbet så åkte vi till moraberg och gick in på rusta. Det är så kul att gå runt och kolla/köpa massa saker till våran nya lägenhet. Så vi shoppade loss. Men till mig köpte vi bara en body lotion från victoria's secret som luktar kokos och det är min drömdoft, kokos är den bästa doften i världen :D Sen köpte jag också den mysigaste pläden på denna jord. Plus att den är i leopard mönster ♥ Jag är helt galen i gosiga filtar och sockor typ så den blev super gullig på min säng. Hoppas ni får en fortsatt bra kväll och helg :)
1
Matilda Lindström

Domdär filtarna är ju awesome! :D

Svar: Ja! Jag vill typ bo i den :D Så sjukt mjuka :D
Klara Bloggar