emmagrannfotografi.blogg.se

Idag är det fredag och just nu så är jag inte hemma och chillar faktiskt, jag är hos min kompis som även är min syssling och vi rider eller hoppar säkert studsmatta eller något sånt just nu :D Så det här inlägget är tidsinställt. Men idag blir det lite bloggtips. Jag såg nämligen den här tjejens blogg på blogg.se's sida och jag blev nyfiken på hennes bilder. Det första intrycket jag fick när jag kollade på hennes blogg var sjukt fina bilder! Hon är så duktig på att fota och redigera och allt. Det skulle jag också vilja vara. Så jag tog lite bilder från hennes blogg som jag tycker var sjukt färgglada och fina. Så jag tycker att ni borde checka hennes blogg! Den heter emmagrannfotografi.blogg.se
2
Jen

Besökte hennes blogg nyligen :) grym blogg är den!

Svar: Ja visst är den! Kul att du också gillar den :)
Klara Bloggar

Emma Grann Fotografi

Ååååh såg detta nu!!
Vad glad jag blir! :) Vad gullig du är!

Svar: Tack ska du ha! Älskar din blogg och jag blir så glad att du gillade inlägget :D Kram
Klara Kupcake