ÄNTLIGEN LÖSHÅR

 
Helloj! Jag ska snart åka till Skärholmen men jag ville bara få upp det här inlägget först. Det är nämligen såhär att jag har skaffat löshår! YEEY! Jag har velat haft löshår super länge nu för jag tycker att mitt hår är så kort. Så i förrgår så åkte vi till Stockholm och köpte jättefint brunt löshår. Det är exakt i min färg och jag älskar det! Nu måste jag bara lära mig att sköta om det och lära mig hur man sätter i det på bästa sätt :) Men på bilderna så har jag inte riktigt i allt hår så det ser lite konstigt ut men vi ska fixa så att det ser bättre ut :D OMG JAG ÄR SÅ GLAD!
1
Mikaela Konradsson <3

WOOOW! Du ser ut som om du är typ 18! <3 Jättesnyggt

Svar: Haha tack!!! Ja jag ser mycket äldre ut :D Nu ja kanske jag kan komma in på alla nattklubbarna, haha skojade bara ;)
Klara Bloggar