SLEEPOVER AND PHOTOSHOOT

 
Hellu! Igår var det en så bra dag! Dagen började med lång sovmorgon sen hade jag balett och balett är inte så kul tycker jag men det gick helt okej ändå :) Efter baletten så drog jag till pappas tjej för vi skulle baka massor inför när min pappa kommer hem från Argentina som han gjorde idag. Så vi bakade tårta och massa kakor. Åh allt vi bakade blev superbra. Sen när vi var färdiga med det så gick jag hem och direkt när jag kom hem så kom Mikkis till mig. Vi skulle ha sleepover och parta! Det var så kul, vi dansade, fixade oss, fotade massor och kollade på roliga videos :D Jag älskar sleepover för man är uppe jättelänge och skrattar så mycket. Jag satte i mitt löshår och plattade det sen sminkade Mikkis mig så hade vi en liten mini photoshoot :) Vi hade FF (föräldrarfritt) också!