I HAVE HAD A GREAT DAY!

 
Hej på er! Ni kanske har gått och lagt er men jag har inte hunnit skriva något inlägg förrän nu. Idag har det varit en till såndär "fullt upp" dag. Det har varit en riktigt bra dag tycker jag! Det började med att i skolan hade vi roliga ämnen tycker jag och efter skolan så åkte jag hem. Sen direkt när jag kom hem bytte jag om och sen kom Mikkis för vi skulle gå ner till hennes mormor. Hennes mormor ska fixa våra halloween dräkter så vi gick ner dit för att planera dom och mäta lite. Jag tror att det kommer bli så bra och vi kommer se så snygga ut :D Sen efter det var det Mikaela time, vi kollade på datorn och skrattade och fjantade oss. Ja ni vet så som vi alltid gör :) Efter det åkte jag till dansen och hade jazz teknik, det var roligt men riktigt jobbigt. När jag kom hem så åt jag god middag och har nyss duschat. Så en väldigt bra dag enligt mig! Nu vet ni vad  jag har sysslat med hela dagen ♥ Hoppas ni också haft en superbra dag ♥