DANSLÄGER!

 
Hello! Igår så började mitt dansläger! Så jag har gott idag och igår. Än så länge så känns det lite sådär, jag är ganska ensam och vissa av danslektionerna är supertråkiga. Men det kanske känns bättre snart. Jag blir så sjukt svettig och varm när jag dansar också. Sen har jag nästan bränt mig i ansiktet så det hettar extra mycket. Vi har tre lektioner per dag och alla lektionerna är 1,5 timmar långa. Så det känns bra. Men när jag skulle gå hem så var jag jättesvettig och trött, och då kommer såklart värsta regnskuren. Jag blev helt blöt och när jag kom hem så var det första jag gjorde att ta den här bilden. Så idag känns det som att världen är emot mig. Men dom dagarna kommer alltid ibland.
2
Robex Lundgren

fin bild

Svar: Tack så mycket!!
Klara Kupcake

Julia

Det kommer bli bättre, ska du se! :)

Svar: Vad gullig du är, det hoppas jag :)
Klara Kupcake