JOBBIGASTE SKOLVECKAN

 
Heej! Jag har inte gjort något inlägg på några dagar nu. Jag har varit nära på att göra men hela den här veckan har jag verkligen inte varit på bra humör. Jag vet inte varför jag har varit så lätt irriterad och arg och ledsen den här veckan. Men jag skulle kunna tro att det är för att det är andra veckan i skolan och jag är inte van nu efter sommarlovet. Sen har vi inte fått något schema än så vi har haft dom tråkigaste lektionerna på länge. Sen har vi inte haft några roliga ämnen som bild, musik, slöjd eller hemkunskap som vi ska ha. Sen har det hänt lite andra saker som att min cykel är sönder typ. När jag cyklar till och hem från skolan så lossnar alltid kedjan och då får jag gå till skolan. Vi har redan fått ungefär fem läxor också och det är andra veckan! Jag får typ panik när det blir för mycket läxor :( Men jag hoppas att nästa vecka blir bättre i alla fall.