MINNE FÖR LIVET

Hej på er, jag har haft det så bra dom senaste dagarna. Jag har varit ute med båten och träffat massa folk men det bästa hände igår. Vi uppträde på Kringelfestivalen i Södertälje. Hela min dansgrupp och lite fler folk uppträde. Det var där jag hade huvudrollen och vi hade filmat på Arlanda och massa sånt. Vi har repat hela veckan till det och det har verkligen vart sjukt mycket arbete bakom allt. Men igår gick vi ner till Kringelfestivalen och fick vänta ganska länge för att få gå upp på scen. Men när vi går upp på scen så ser vi att det står massa instrument som dom inte har flyttat på. Men dom kunde tydligen inte flytta på allt så vi fick en superliten yta att dansa på och vissa skulle springa och rulla på scen också. Men det gick väl bra ändå, vi fick anpassa oss. Innan var jag så nervös att jag inte kunde stå stilla och jag skakade hela tiden. För det var jätte mycket folk där och många av dom kände jag. Men när jag väl gick ut på scen så log jag bara och försökte göra så stort och bra som möjligt. Den känslan är det bästa jag vet, att få stå på scen. Det gick jättebra och efteråt träffade jag alla nära och kära, dom kom fram till mig och grät för jag var så bra och dom var så stolta. Bästa dagen på länge! Jag är så nöjd och chockad över allt som hände igår. Det kommer vara ett minne för livet :D