MISS U XPRESS R.I.P

 
I tisdags så kom min mamma hem till min pappa och hon såg så ledsen ut. Hon sa att när hon kommit hem och skulle ge min kanin Xpress mat så låg han på sidan som att han sov men han sov inte. Han låg död och var alldeles kall. Men han var orörd och vacker. När jag fick reda på det så kunde jag inte hålla mig, jag skrek och grät så mycket. Jag kunde inte förstå att han var borta han kunde inte vara död. Jag fattade inte hur han dog för när jag var med honom verkade han så glad och som vanligt. Jag har försökt att ta hand om honom på bästa sätt och gett honom så mycket kärlek. Men nu är det över. Jag är så sjukt förstörd och kan inte klara mig utan honom, han var och är min bästa vän och jag gick alltid till honom när jag var ledsen eller glad eller bara ville prata av mig. Han gav mig så mycket glädje. I tisdags åkte jag till min mamma och vi begravde han i en låda med min kofta som jag alltid hade på mig när jag  var med han. Sen hade jag köpt en julklapp till honom men han fick aldrig ta del av den, så vi la ner den också i hans låda. Sen ska vi begrava honom på riktigt i helgen. Men jag fick ta ett riktigt farväl till honom och det var det jobbigaste jag gjort på länge. Det ända jag vill är att krama om honom en gång till. Han var alltid så varm och fluffig. Men har är fortfarande den bästa kaninen i världen och han kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Han blev 3 år och jag hoppas att dom tre åren i hans liv var underbara. REST IN PEACE, R.I.P ♥ I LOVE YOU