MEOW

 
HEJ PÅ ER! Jag gick aldrig buss-eller-godis på halloween men i sista sekund så ville jag ändå sminka mig till något kul. Jag har verkligen inget smink till att göra sår eller bloda ner  sig men jag gjorde en katt med eyeliner istället :) Först var jag en snäll och söt katt med rosa läppstift, sen blev jag en ond katt med svart läppstift :D Jag hade ett svart linne och leopard mönstrade mjukisbyxor på mig så att jag såg lite mer ut som en katt. Vad var ni på halloween?
1
Alice

Hej!
Jag såg att du har varit på Mando, där jag är nu...
Jag bara undrar om du är friskskriven, eller går du fortfarande där? Och hur lång tid tog det för dig att börja i skolan? Haha många frågor men är bara nyfiken :)

Svar: Hej Alice! Ja jag är friskskriven men jag kommer på återbesök för att kolla hur allt funkar och så :) Jag vet inte riktigt men för mig tog inte inte så långt tid kanske två månader. Men jag hade inte kommit så långt in i sjukdomen så då är det lättare att komma ifrån den. Men det å jättebra att du ställer frågor. Hoppas det går bra för dig på Mando och du kommer klara det!!!
Klara Kupcake