BIG SALE!

Jag såg på Moas blogg att det var en super stor rea hos nelly. Upp till 80% rabbat! Hur bra är inte det!? Jag tänkte faktiskt kanske passa på att köpa något nu när det är en sån stor rea. Jag har gjort ett litet collage med det som jag tycker är snyggt. Om ni vill komma till rean så klicka häär!
 
 
Direktlänkar:  1  ♥  2  ♥  3  ♥  4    5    6  ♥  7  ♥  8
5
M I K K I S

Fett awesoome ju ;) Hur har ni det i fjällen?? När kommer du hem?? <3 ;)

GOTT NYTT ÅR! :) <3 ;) ;D :D

Svar: Vi har det jättebra! Jag kommer hem på söndag men vi kan ses på måndag för då är vi lediga :) GOTT NYTT ÅR PÅ DIG MED <3 8D
Klara Bloggar

L

åh, va fina fynd du har gjort i kollaget!

Svar: Vad kul att du tycker det! GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR KLARA :D
Klara Bloggar

sannie - fashion designer i London

Gott nytt år :D Hoppas du får ett fint avslut av 2013 ^___^

Svar: Tack och detsamma! :)
Klara Bloggar

ANGELICA - Hälsosamt

fina :D

Svar: T H A N K S !
Klara Bloggar

Linnéa

Gott nytt år :D

Svar: ÅH TACK SÅ JÄTTEMYCKET :D
Klara Bloggar