INSPIRATION

 
bilderna är inte mina, dem är tagna från google :)
6
Mikaela ;D

Fiiina <3 Klara jag ska till pappa idag så ring mig. Eller så ricker jag dig! <3<3<3<3

Svar: Hehe gör det men jag och mamma ska ut och gå en promenad någon gång så är inte säkert att jag är hemma men du kan ändå testa :)
Klara :D

Sofie♥

Fina bilder!:)

Svar: Tack så mycket ❤
Klara :D

Carruuu

har en liten minitävling idag där man kan få ett iphoneskal, du får gärna va med om du har lust :-)

Belinda Breed

Vilken nostalgi det blev, hade alltid massor av sånna överallt på mina bloggar och sånt när jag var liten :D

Svar: Hehe ❤
Klara :D

Mohammedi's | Art, model & designer

Delta gärna på min tävling där 3 vinner en varsin Goodiebag!

Mewana Design

Hejsan! Nu har vi uppdaterat med många nyheter. Bl.a har vi fått in skal till Galaxy S3/S4, klockor och även lite trendiga kläder.

Följ oss gärna på Instagram för att ta del av unika erbjudanden (@mewanadesign)
Just nu har vi stor höstrea med upp till 80%!

Välkommen in! (: