Oturen har kommit

Hello! Vet ni vad? Oturen har kommit till mig nu. Min brorsa hade vattkoppor för ett tag sedan och då tänkte jag att jag inte kan bli smittat för jag har haft det när jag var liten men, nu har jag vattkoppor över hela mig till och med i hårbotten :( Folk säger att det är omöjligt att få det igen men om man hade lindrit med vattkoppor när man var liten så kan man smittas igen. BUUUHH! Jag har varit mycket sjuk nu och är fortfarande fökylld och sen första dagen på sportlovet får jag vattkoppor. Wow vad mycket tur jag har, verkligen ;(
 
 
Jag saknar den där huden :)
4
♣ Ida - Hon som föddes med LKG

~ Jag har en "dagens blogg" tävling inne på min blogg, delta gärna :) Jag har även lagt upp den svenska texten till Jon Henriks jojk som han berörde hela svenska folket med! ~

sarah thompson

urgh! låter inte kul, men ofta man kan få det 2 gånger i livet.. :O

Svar: Ja tydligen kunde man det, så typiskt :O
Klara Bloggar

sandra

Hejhej. Jag har en "veckans blogg" tävling som du gärna får anmäla dig till om du har tid/lust. http://saandrafransen.blogg.se/2014/february/veckans-blogg.html#comments

Adriana Aroose

jätte fin design! :)

Svar: Tack så jättemycket <3
Klara Bloggar