VARFÖR!?

GAAAHH VAD JAG BLIR SUR! Mitt sims 3 vill inte starta nu igen. För inte så länge sen var jag tvungen att radera alla mina sims och allt jag hade laddat ner, bara för att det inte fungerade. Nu vill det inte igen. Jag har bara det vanlija sims 3 och sims husdjur plus att jag laddat ner massa saker och då tycker man att det borde funka. Men nej nej, så nu måste jag typ ta bort mina sims igen och då kommer allt jag installerat också försvina :( Det stor att inte skrivan är i men det är den! 
 
 
2
Kaka - Simsing.blogg.se

Jag kan gärna hjälpa mig med detta om du inte redan löst problemet.

Har du tillexempel provat att rensa cachen eller provat att starta spelet UTAN eget innehåll? Det är mest troligt fel på något du laddat ner. :)

Svar: Tack så himla mycket! Jag har inte löst problemet än men ska testa dina hjälpmedel :D
Klara Bloggar

Kaka - Simsing.blogg.se

Återkom gärna med en kommentar senare om du fått det fixat. Och här jag ett tips på hur du kan göra ditt spel snabbare: http://simsing.blogg.se/2013/december/gor-ditt-the-sims-3-snabbare-2.html :)

Svar: Okej! Jag åter kommer! Tack för massa tips :)
Klara Bloggar