I ♥ NUTELLA

 
Hejsan! Igår åkte mamma iväg till Sveg och pappa är i Argentina med jobbet så jag brorsan kommer vara ensamma den här helgen. Det är faktiskt riktigt kul att vara ensama för då köper alltid mamma eller pappa massa gott till oss. Den här gången blev jag väldigt förvånad för mamma hade köpt en nutella burk till oss! Hon köper aldrig det och jag ÄLSKAR NUTELLA ♥ Alltså jag blev så glad men nu när jag har ätit det i någon dag så tycker jag att det ändå är bra att vi typ aldrig köper det för de är så sjukt sött. Men när vi väl har det så njuter jag jättemycket. Men om vi hade haft det hela tiden så skulle jag nog inte vilja äta det så ofta för alla måltider smakar som efterätter. Men ändå, vem gillar inte nutella liksom :D Jag försökte göra ett hjärta i nutellan men jag märke att det inte gick så bra för att den var för mjuk. Jag hade tänkt mig värsta tumblr bilden men nej :D