SENA JULKLAPPAR

HEY HEY! Nu har jag äntligen köpt alla julklappar till mina närmsta kompisar :) Jag vet att jag är sent ute men bättre nu än aldrig :D Jag köpte också ett paket till Mikaela men det har jag redan gett till henne. Till henne köpte jag et örngott som det stod "världens absolut bästa vän" på. Sen köpte jag ett litet doftljus som var i lukten jasmine. Sen lite små choklad bitar typ som det stod lite roliga saker på :) Jag tror att mina kompisar blir jätteglada för det dom kommer få :) Eller det hoppas jag :D
 
Idag har jag och mamma och pappa varit i Skärholmen igen. Jag köpte lite saker för mitt present kort på hm. Sen var vi på mio i typ två timmar och sen stor handlade vi till fjällen. Juste jag ska till fjällen imorgon så nu måste jag packa! :D 
 
Vad vill ni? Att jag visar det jag köpt i ett inlägg eller en video? :)