DAGENS SIMS-TIPS

HALLOJ! Jag tänkte börja göra sims-tips! Jag kommer tipsa om fina saker från den HÄÄR sidan. Man kan ladda ner massa fina och olika saker till the sims 1, 2, 3. Idag tänkte jag tipsa om ett par super söta skor som är bra till hösten eller vintern. Dem är också jätte söta så man kan ha dem till vilken årstid som helst. Sen tänkte jag tipsa om ett super fint hår som har skruvkort lockar. Det är lite roligt, för när jag lockar mitt hår
ser det nästan exakt ut så där :D
Jag ville också tipsa om ett hus som är jätte stort och häftigt. Dem har verkligen så sjukt fina hus, och det finns jätte stora och söta små hus.
 
Jag kommer lägga upp massa mer tips någon annan gång. Ni kan gärna kommentera vad ni skulle vilja att jag ska tipsa om :)
 
Spelar ni sims? Eller skulle ni vilja spela sims?
Ni hittar allt och mycket mera HÄÄÄÄR!!!
1
LITZIUMWORLD / alternativ norrländska

jaaa, sims är så jävla awesome!! Spelat i 13 år :)

~Bat kisses ^V^

Svar: VAD ROLIGT! Håller verkligen med dig :)
Klara :D