THE SIMS 3 STORY :D

Hejsan! Hela kvällen igår satt jag och laddade ner massa saker till mitt sims 3. 

Ja! Ni ska ni få höra en historia som hände mig.
 
Jag och min kompis Mikaela vi hade hittat en jätte bra sida där man kunde ladda ner massa saker till the sims. Så vi blev jätte glada! Vi laddade ner massa massa fina saker och när vi skulle börja spela så kunde inte jag göra nya familjer :( Vi väntade i typ en timme på att det skulle funka, men det gick inte :( Då tänkte jag...
"Men om jag avinstallerar några av mina sims, eftersom jag har typ 7 sims."
Men då gick det inte att avinstallera mina sims. Men i går så gick det på något sätt och alla mina sims försvan.
Så nu har jag börjat om på nytt och sitter och laddar ner massa fina saker. Men det känns så konstigt när jag spelar sims för nu har jag typ inget. Jämfört med vad jag hade förut. 
 
Så det var min historia om mitt sims 3 :) Haha! Så typiskt att det ska hända mig asså :D
Men om ni också vill ladda ner saker till sims så kan ni hitta massa fint HÄÄR!
 
 
 
 
1
Sandra

Hej ! andeledningen till att det inte går att spela är kanske för att du/ni har för mycket nerladdat :) bara en tanke.

Svar: Ja, så kan det vara :)
Klara :D