FÖRSTA DAGEN PÅ NY SKOLA

HEJ! Första skoldagen avklarad, fast vi gick bara en timme och gjorde typ ingenting :) Men det var skönt! Det här var då min första dag på den nya skolan som jag börjar på nu. Det är så mycket skillnad mellan den här skolan och min gamla. Jag har aldrig bytt skola förut så det är lite läskigt men samtidigt så roligt. Tror faktiskt att jag kommer trivas och det kommer bli bra. Vi vet dock inte vilken klass vi kommer börja i än men det får vi nog reda på imorrn. Den första veckan så kommer det bli väldigt lungt tror jag. Vi kommer typ lära känna varandra och ta det lite lungt :D Idag gick det bra men som sagt så gjorde vi inte så mycket men det är en dag imorrn också :) Jag tror att det här året kommer bli så kul och gå riktigt fort! Hoppas jag får några nya vänner också!
 
 
1
Vanessa

fin du är! :)

Svar: ÅH TACK! FINA DU <3 Du var också sjukt vacker!
Klara Bloggar