NEW IN!

 
 
AHHH KOLLA VAD JAG HAR KÖPT! Eller det var min snälla pappa som köpte den men är den inte för fin!? Haha det är en jelly board, alltså inte en äckta penny board men snarlik och mycket billigare. Jag köpte den på Rusta för 300 kr :D Medans en äckta kostar kring 1000 kr. Så jag har åkt runt här hemma jättemycket och det är så himla svårt! I början kunde jag knappt stå på den men nu går det lite bättre. Så den här sommaren ska jag lära mig att åka skate board. Jag tycker verkligen att penny boards är super fina och skulle helst vilja ha en äckta men jag gillar den här sjukt mycket ändå! Men av den riktiga penny boards så älskar jag pastel färgerna. Speciellt den turkosa med rosa däck ♥ IN LOVE
1
Mikaela Konradsson <3

Nu är jag avis haha! <3

Svar: Haha du kommer också få åka :D
Klara Bloggar