GRÖNAN IGEN

 
Hello! Idag har det varit en lång dag men ändå sjukt bra! Det började med att jag vaknade ganska tidigt och drog till tåget. Sen mötte jag upp min kompis där för att åka tillsammans till Gröna Lund! Vi har pratat så länge om att vi ska åka dit på sommarlovet sen nu tog vi äntligen tag i det. Så vi har varit på Grönan ungefär hela dagen, det var jättefint väder förutom att det kom lite skurar några gånger. När vi kände oss färdiga med Grönan så drog vi hem och när jag kom hem så sa pappa att vi skulle dra ut med båten en sväng och bada. Innan solen gick ner så drog vi och badade och det var sjukt varmt i havet :D Nästan ljummet, jag blev jättechockad. Så min dag har varit toppen :) Jag märker att dagarna blir så mycket bättre när vädret är fint ♥ Vädret påverkar allt på sommaren.