MIN OTUR FORTSÄTTER

 
Hej och ja det här är min fot, jag själv tycker att mina fötter är så äckliga men speciellt nu. För att förra veckan så tappade jag en tung låda rakt på min stortå. Det gjorde så ont att jag sprang runt och hoppade och skrek. Sen när jag väl hade kommit ner i varv och kollade så var den helt blå. Jag trodde typ att jag skulle tappa hela nageln. Så jag satte på massa is och hade foten i högläge. Men det har gjort så ont i jättemånga dagar nu, idag kände jag äntligen att det inte gjorde så ont när jag gick längre. För jag har fått haltat hela tiden. Sen har det vart svårt att dansa men det är bara att stå ut. Men som ni kanske vet så är jag super klumpig och gör typ alltid illa mig. Men just nu är det så dålig tajming eftersom jag ska dansa jättemycket och uppträda på lördag. Min nagel är fortfarande blå och sitter lite löst men som tur är så känner jag inte så mycket längre :)
2
Petra

Alltså I feel you, tappade en påse med kubb i trä på foten idag...

Svar: Åhh nej!!! Då har vi båda blå tår :(
Klara Kupcake

Skogsraah ☾

Ajaj :( Inte roligt!

Svar: Nej verkligen inte :(
Klara Kupcake