VECKOSTART

 
Hejsan! Idag har det varit en riktigt dålig dag och en superbra dag! Hehe det låter lite konstigt men efter lunch i skolan så skulle vi ha matte med en ny mattelärare. Jag tyckte inte att han var så bra för att han gick fram för fort och var så himla på hela tiden. Så jag fick ont i huvudet jättesnabbt, och vi fick en tråkig läxa också :( Sen när dagen äntligen var slut så skulle jag gå till min cykel, och när jag hoppar på den och ska börja trampa så kan jag inte trampa alls. Ja, då har hela kedjan hoppat ur och jag kunde inte få tillbaka den för att den satt fast på något sätt. Så jag fick gå hela vägen hem och jag var så arg för att det hade varit en dålig dag. Jag tjurade ända tills jag gick till dansen och tänkte att "nej nu ska jag vara posetiv". Så dansen gick jättebra och var super rolig! Sen efter vi hade dansat så åt vi massa smörgåstårta och pratade och planerade inför terminen. Men det var bra att jag var posetiv och då blev kvällen bra i alla fall. Men det är en ny dag imorrn och jag hoppas att den blir bra :) Ny dag nya mål!