TOBIAS KARLSSON

 
Hello! Jag har inte bloggat på några dagar men det är för att jag har haft dansläger den här veckan och sen har jag sovit över på lägret. Men det har varit jätteroligt och jag har aldrig svettats så mycket som jag gjorde den här veckan ;D Sista dagen på lägret så kom Tobias Karlsson, han från let's dance. Han kom och hade en lektion med oss och sen fick vi prata med honom. Det var så jäkla kul och han hade typ hur mycket energi som helst och var jätterolig :) Vi tog en selfie med honom och den blev riktigt bra ;) Sen igår hade vi avslutning och det hette Jam summer session. Då visade vi upp lite danser och sen så var det en dans battle tävling. Vinnaren vann 5000 kr att dela på och jag ställde upp. Det var så läskigt och jag var super nervös. För man tävlade två och två sen var det en dj som satte på vilken låt som helst och då hade man 1 minut på sig att improvisera inför massa folk och en jury. Men det gick ganska bra. Vi vann inte för dom andra var typ hur grymma sokm helst :D Men jag kommer lätt göra det fler gånger.