ORANGE IS THE NEW BLACK

Godmorgon! Eller för mig är det morgon, jag vaknade för en timme sen och nu regnar det tute igen! Det ska åska och blixtra idag också :( Jag gillar verkligen inte åskan. Men eftersom det kommer bli ännu en chill dag för mig hemma så ska jag nog nörda Orange is the new black. Jag har hört talas jättemycket om den här serien men jag kollar aldrig på serier så jag tänkte inte ens försöka. Sen började pappa kolla på den i veckan och då kollade jag också, och nu tycker jag att den är så himla bra! Jag kan inte sluta kolla på den. Är på typ avsnitt 8 eller något sånt. När jag är färdig med att titta idag kommer jag säkert vara på avsnitt 20 typ :D För er som kanske var som mig och inte vill se på serier så säger jag bara kolla på den här! Eller för alla egentligen, den är bara så rolig men samtidigt allvarlig och ibland sorlig och aa allt. Jag ger Orange is the new black 5 av 5 cupcakes ♥