THE SUMMER TAG

Hej! Jag blev taggad av Mikaela att göra den här tagen för ett tag sen och jag tänkte att det kunde vara kul nu på sommaren. Jag gillar att göra tags också! Ni får jättegärna också göra den här tagen, kommentera då i kommentarsfältet så kikar jag in på eran blogg och läser det :D 
 
Varmt eller kallt? Jag gillar varmt fast inte för varmt för då svettas jag och kan till och med svimma. 
Favorit årstid? Sommarn, fast jag gillar alla årstider! Alla har sina fördelar och nackdelar.
Stranden eller poolen? Om det gäller Sverige så skulle jag säga poolen men om det gäller utomlands så skulle jag säga stranden för att jag gillar att snorkla och kolla på massa fiskar.
Favorit sommar aktivitet? Bada, vara med kompisar och vara ute, sen är sommarlovet bra. För att sommarlov är en aktivitet :)
Favorit sommar outfit? Hmm, jag skulle säga högmidjade shorts med en snygg crop top, ett par nike skor, solbrillor och en snygg hår bulle ♥ YES
Shorts eller kjol? Jag gillar både, men jag skulle säga shorts.
Vilken sak är ditt måste i sommar? Bra väder och min dounat badring, sen vill jag ha sjukt kul :D
Ska du kampa? Nej jag har aldrig kampat, men någon gång måste bli den första.
Ska du på semester? Nej tyvärr inte utomlands men jag ska resa inom Sverige.
Är du en person som bär solglasögon? JAAAA! För att annars så skulle solen blända mig.
Favorit sommar mat? Jag gillar sallad på sommaren och massa frukt och såklart glass :)
Favorit sommar drink? En smoodie med bara frukt :)
Har du åkt vattenskidor? Nej men vi kanske ska köpa så då blir det åka av :D
Favorit glass? Ben&Jerry eller magnum strawberry white, åhh det är så gott med glass.
Favorit smink produkt under sommaren? Jag vet inte riktigt för att jag sminkar mig nästan aldrig på sommaren men jag gillar mycket bas och läppstift ♥