FRISK OCH FIN

Nu sitter jag på mando kliniken, (ätstörningsmotagningen). Jag har gått i behandling här i ungefär 5-6 månader tror jag. Men nu efter mycket arbete och slit så är jag FRISK. Jag är friskskriven, om ungefär 2 veckor så kommer jag få skriva på alla frisk kriterings papprerna och sen är min resa över kan man säga. Det är helt sjukt. Från att ha mått så dåligt varje dag till att få leva som en människa ska leva känns skit bra! Jag fattar inte själv vilken otroligt stor resa jag har gjort. Hela mitt liv har förändrats och det har jag också.
 
Nu när jag tänker tillbaka på hur jag var och kollar på bilder hur jag såg ut så blir jag ledsen. För jag förstår inte hur jag kunde plåga min egen kropp på det sättet och att jag tyckte jag såg bra ut. Eller jag ville hela tiden bli smalare och så men att jag trodde att det var normalt och se ut så. Jag såg sjuk ut och det är förens nu som jag faktiskt fattar att jag var helt sjukt smal och såg läskig ut. Att jag kunde träna och röra på mig så mycket med den kroppen. Att jag inte gick av eller skadade mig. Det var mycket som hände med min kropp när jag hade ätstörning. Mina händer och fötter var alltid lila/röda och kalla. Jag hade ingen rumpa det var bara ben, mina armar såg ut som spagetti och jag minns att jag ville ha thigh gap, jag fick det men det såg ut som att mina ben inte hade någon styrka alls. Jag ville ha snygga starka magrutor, jag fick inte det riktigt men jag var nära. Men det ända man såg var bara revbenen och magrutorna syntes bara för att jag var så smal. Hur skulle jag kunna få magrutor när min mage intre ens var stark för att den inte fick någon energi. 
 
Men som sagt, allt det är bortblåst nu. Alla tankar och allt annat. Det är så skönt att få känna sig nöjd med sig själv och njuta av livet :) Jag är så stolt över mig själv, att jag har kommit ur min ätstörning ♥
 
 
4
Lovisa

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 < 3<3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3< 3

Anonym

Är sååå otroligt stolt över dig min underbara dotter❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Svar: ÅÅHHHH TACK FINA MAMMIS!!!!! <3 <3 3 <3 <3 <3
Klara Kupcake

Tova

Asså du är bäst! Är så otroligt stolt över dig. Bra kämpar finaste😘😘❤️

Svar: Du är så bra stöd för mig Tovis :D
Klara Kupcake

Tova

Asså du är bäst! Är så otroligt stolt över dig. Bra kämpat finaste😘😘❤️

Svar: Tack min underbaraste syssling <3
Klara Kupcake