SKOLFOTO

 
HEJ HEJ! Idag har det varit en väldigt blandad dag. Jag har varit super arg, irriterad, trött, glad och undrande. För att idag skulle vi ha skolfoto, jag hade fixat mig på morgonen. Lockat både mitt hår och mitt löshår. Sen när jag satte mig på cykeln påväg till skolan så började det regna jättemycket. Jag blev så arg och sur för mitt hår som var lockigt blev inte alls så lockigt när jag kom fram. Men jag lyckades ändå rädda det lite innan skolfotot. Det var inte så lockigt men såg ändå helt okej ut. Så jag såg ut såhär på mitt skolfoto. Löshår, smink och ett leende på läpparna. Sen har jag aldrig gått med antingen löshår eller smink i skolan tror jag. Så alla kollade på mig jättekonstigt och jag kände mig riktigt vacker. Jag älskar känslan av att vara fin och vacker ♥ Har ni haft skolfoto än?